مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 20:102021-12-30سياسي

نخستین کنگره بین المللی به وقت حاج قاسم در کاشان برگزار شد


نخستین کنگره بین المللی به وقت حاج قاسم در مجموعه بزرگ فرهنگی تالار شهر کاشان برگزار شد.

- نخستین کنگره بین المللی به وقت حاج قاسم شامگاه پنج شنبه با حضور نمایندگان جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی در مجموعه بزرگ فرهنگی تالار شهر کاشان برگزار شد.

در این کنگره که نمایندگان مختلف جبهه مقاومت به ایراد سخن پرداختند از گنجینه مقاومت و سردیس 28 تن از سرداران شهید منطقه کاشان نیز با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور و حضرت آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان رونمایی شد.

حسن بخشنده امنیه شهردار کاشان نیز در این کنگره با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی نشان داد که هم می توان سرباز ولایت و هم سردار دل ها بود، اظهار داشت: امروز به یاد انسان بزرگی گردهم آمده ایم که با زندگی و عروج عزتمندانه خویش راه سعادت را به ما نشان داد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی به ما ثابت کرد که انسان هم می تواند در اوج مهربانی و هم بر فراز اقتدار باشد، ابراز داشت: عالی ترین جلوه مدیریت جهادی را باید در قامت شهید حاج قاسم سلیمانی نگریست.

شهردار کاشان با اشاره به خستگی ناپذیری و تلاش بی وقفه شهید سلیمانی برای خدمت به مردم تصریح کرد: این همان ویژگی است که رهبر معظم انقلاب تاکید بسیاری بر ترویج آن در بین بدنه مدیریتی کشور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنگره بین المللی به وقت حاج قاسم در کاشان برگزار شد

نخستین کنگره بین المللی به وقت حاج قاسم در کاشان برگزار شد