مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 05:252021-12-31سياسي

تحول اقتصادی با حضور فعالان فتنه ممکن نیست


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه نباید با فتنه گران مماشات شود، گفت: امروز باید با جدیت با فتنه گران مقابله شود زیرا شعار رییس جمهور فسادستیزی است و همین دلیل با فعالان فتنه نمی توان تحول ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار نظرعلی علیزاده شامگاه پنجشنبه در نشست بازخوانی حوادث فتنه 88 در گیلان و یادبود شهید مدافع حرم اسماعیل سیرت نیا در مسجد سیدالشهدا(ع) رشت با بیان اینکه فتنه گران از قبل انتخابات برنامه ریزی کرده بودند، اظهار کرد: فتنه گران برای سال 88 اقدام به جذب و آموزش نیرو در کشور رژیم صهیونسیتی کرده بودند و فعالیت و تمرکز آنها در استان ها بود.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران با سیلی خورده های انقلاب در یک جبهه قرار گرفته بودند، افزود: رمز اغتشاشات فتنه گران، تقلب در انتخابات بود و با این کار چراغ سبز به آمریکا نشان دادند و شش ماه کشور را دچار سخت ترین شرایط کردند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه فتنه گران عزاداران حسینی علیه السلام را ضرب و شتم کردند، خاطرنشان کرد: فتنه گران در روز عاشورا پرچم اباعبدالله حسین علیه السلام را به آتش کشیدند اما این فتنه با حضور پرشور مردم در حماسه 9 دی 88 خنثی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول اقتصادی با حضور فعالان فتنه ممکن نیست

تحول اقتصادی با حضور فعالان فتنه ممکن نیست