مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 05:352021-12-31سياسي

اجرای طرح جایگزینی صدور حکم مجازات محکومین جرائم غیرعمد به نفع کتابخانه های عمومی


رییس کل دادگستری لرستان از اجرای طرح جایگزینی صدور حکم مجازات محکومین جرائم غیرعمد به نفع کتابخانه های عمومی در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان از اجرای طرح جایگزینی صدور حکم مجازات محکومین جرائم غیرعمد به نفع کتابخانه های عمومی در استان خبر داد.

محمد رزم در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان، اظهار کرد: اهمیت و جایگاه مهم کتاب در زندگی افراد جامعه بر کسی پوشیده نیست و باید برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه همکاری لازم از سوی دستگاه ها و نهادهای مختلف صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: می بایست به گونه ای برنامه ریزی شود که فضای مجازی برای همه اقشار جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان جایگزین مطالعه فیزیکی کتاب و حضور در کتابخانه ها نشود.

رزم با بیان اینکه کتاب همواره یک میراث فرهنگی ارزشمند و ماندگار هست، ادامه داد: دادگستری لرستان در راستای توسعه فرهنگی در سطح استان آماده همکاری بوده و از همین رو برنامه ریزی لازم جهت اجرای طرح جایگزینی صدور حکم مجازات محکومین جرائم غیرعمد به نفع کتابخانه های عمومی (فرهنگی) در لرستان با توجه به مفاد آیین نامه، اجرا خواهد شد.

رییس کل دادگستری لرستان از مدیرکل کتابخانه های عمومی دعوت کرد تا در اولین جلسه شورای ادارات مسئولین قضایی استان شرکت کرده و در خصوص طرح جایگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جایگزینی صدور حکم مجازات محکومین جرائم غیرعمد به نفع کتابخانه های عمومی

اجرای طرح جایگزینی صدور حکم مجازات محکومین جرائم غیرعمد به نفع کتابخانه های عمومی