مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 06:152021-12-31سياسي

استثنائات قانون نظام هماهنگ پرداخت حذف می شود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی در مجلس تهیه شده استثنائات قانون مدیریت خدمات کشوری و نظام هماهنگ پرداخت حذف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدیف بدری شامگاه پنجشنبه در برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی با نمایندگان شبکه سبلان اظهار کرد: ما به دنبال عدالت در پرداخت هستیم تا همه کارکنان دولت اعم از شرکت ها، نهادهای عمومی غیردولتی و دستگاه های اجرایی حقوق یکسانی را دریافت کنند تا بی عدالتی در پرداخت حقوق برطرف شود.

وی تصریح کرد: برای ما قابل قبول نیست که مدیران و کارکنان شرکت ها و نهادهای خاص حقوق غیرمتعارف دریافت کنند اما معلمان، کارکنان وزارت کشور و یا صدا و سیما حقوق ناچیز داشته باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: روز یکشنبه این طرح برای حذف استثنائات در قانون مدیریت خدمات کشوری نهایی خواهد شد تا در لایحه بودجه سال آینده نیز شاهد احقاق حقوق کارکنان و کارگران باشیم.

بدری پیشنهاد افزایش 10 درصد حقوق را در لایحه 1401 غیرقابل قبول خواند و افزود: در شرایطی که تورم بیش از 50 درصد است، دولت نباید انتظار داشته باشد که حقوق کارگران و کارکنان تنها 10 درصد افزایش یابد چرا که این امر مغایر شعارهای مردمی سیزدهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استثنائات قانون نظام هماهنگ پرداخت حذف می شود

استثنائات قانون نظام هماهنگ پرداخت حذف می شود