مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 07:102021-12-31بين الملل

چامسکی: علائم فاشیسم در آمریکا جلوه گر است


نوآم چامسکی، زبانشناس و کارشناس برجسته مسائل سیاسی در آمریکا گفت بسیاری از عوارض و علائم فاشیسم کاملا در کشور ما جلوه گر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما از تلویزیون اینترنتی دمکراسی ناو ؛ نوآم چامسکی، زبانشناس و کارشناس برجسته مسائل سیاسی در آمریکا با ویران گر توصیف کردن پیامد های اقتصاد بازار در چهار دهه گذشته در آمریکا، درباره حرکت جامعه این کشور به سوی فروپاشی و ظهور فاشیسم هشدار داد.

چامسکی در گفتگو با ایمی گودمن، مجری شبکه و فعال سرشناس ضد جنگ درباره اظهارات اخیر خود مبنی بر اینکه وی حزب جمهوری خواه را خطرناک ترین گروه تاریخ بشر می داند که مشتی دیگر آزار (سادیست) و ضد علم در آن جمع شده اند گفت: شکی نیست که ضدیت با علم مدت های مدیدی است بخشی عمده از جامعه فعلی آمریکا را در برگرفته است؛ گروهی در این کشور از اوانجلیک ها (کلیسای تبشیری) افراطی هستند که قدرتی نامعمول را نیز در دست دارند، ولی از نظر سیاسی، این گروه هرگز تا این اندازه قدرت نداشته است.

حزب جمهوری خواه در زمان ترامپ و اطرافیان دیوانه او به صورتی سازمان یافته تلاش کرده اند زندگی انسانی را روی زمین از بین ببرند؛ آن ها نه فقط به صورت یک طرفه از توافق پاریس خارج شدند بلکه به صورتی مشتاقانه تلاش کردند استفاده از سوخت های فسیلی را به حداکثر برسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چامسکی: علائم فاشیسم در آمریکا جلوه گر است

چامسکی: علائم فاشیسم در آمریکا جلوه گر است