مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 07:402021-12-31سياسي

نیروی انسانی مهم ترین سرمایه سازمان ها است


فرماندار بناب با بیان اینکه نیروی انسانی مهم ترین سرمایه سازمان ها است، گفت: آرامش حاکم بر ادارات شهرستان بناب در سایه تلاش کارکنان حراست به دست آمده است.

- ، شهریار فتحی در دیدار با مدیران حراست ادارات شهرستان بناب ضمن تقدیر تشکر از زحمات و تلاش های ریاست اداره اطلاعات شهرستان و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان، با اشاره به اهمیت، حساسیت و حجم کاری بالای مجموعه حراست های ادارات شهرستان، کارکنان حراست را از امین ترین افراد در ادارات عنوان کرد.

رییس شورای تأمین شهرستان بناب نیروی انسانی را مهم ترین سرمایه یک سازمان دانست و با تأکید بر لزوم صیانت از این سرمایه ارزشمند توسط مسئولین حراست ها گفت: باید با صیانت خود مانع از گرفتار شدن آنها در مشکلات شویم.

فتحی افزود: موضوع پیشگیری بسیار مهم بوده و به نظر من نقطه عالی عملکرد حراست ها این است که آسیبی به دستگاه اجرایی، افراد و پرسنل وارد نشود و این موضوع در صورتی محقق می شود که اقدامات پیشگیرانه قبل از رخ دادن اتفاقات انجام شود.

وی اذعان کرد: باید تمرکز حراست ها بر این باشد که به موقع عمل کنند تا قبل از اینکه اتفاقی بیفتد.

فرماندار بناب خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی حراست ها پیشگیری از وقوع تخلف و نه مچ گیری است، لذا حراست ها با همراهی و همدلی در کنار مدیران هر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی مهم ترین سرمایه سازمان ها است

نیروی انسانی مهم ترین سرمایه سازمان ها است