مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 08:002021-12-31سياسي

ضرورت استفاده از سازمان های مردم نهاد برای کاهش معضل اعتیاد در آذربایجان شرقی


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت 103 سمن در حوزه های فرهنگی، درمانی، کاهش آسیب، صیانت و اشتغال زایی، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت 103 سمن در حوزه های فرهنگی، درمانی، کاهش آسیب، صیانت و اشتغال زایی، گفت: فعالیت بیش از یکصد سازمان مردم نهاد در حوزه ی مبارزه با مواد مخدر فرصت بی نظیری برای کاهش معضل اعتیاد در استان است.

بدر شکوهی در جلسه کمیته مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: اشتغال معتادان بهبودیافته نقش اصلی را در کاهش تعداد معتادان ایفا می کند و در این زمینه همکاری تنگاتنگ دستگاه ها با یکدیگر و ارائه ی آموزش های لازم به این امر توسط اداره کل فنی و حرفه ای استان ضروری است.

وی بیان کرد: اعتبارات اختصاص یافته به سمن های استان در امر مبارزه با مواد مخدر نسبت به سال قبل افزایش یافته است و انتظار داریم خیران استان در این امر حیاتی بیش از گذشته مشارکت کنند.

شکوهی یادآور شد: بسترسازی برای فعالیت و مشارکت سازمان های مردم نهاد وظیفه ی همه دستگاه های عضو کمیته مشارکت های مردمی است و ادارات نباید به این موضوع با دیدگاه تزیینی نگاه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از سازمان های مردم نهاد برای کاهش معضل اعتیاد در آذربایجان شرقی

ضرورت استفاده از سازمان های مردم نهاد برای کاهش معضل اعتیاد در آذربایجان شرقی