مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 08:252021-12-31سياسي

بودجه سد مخزنی هراز افزایش می یابد/ ضرورت مدیریت پسماند در شمال


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش بودجه سد هراز در لایحه 1401 گفت: برای افزایش بودجه این سد کمک خواهیم کرد.

- علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار مهر در بازدید از سد هراز از تأمین اعتبار افزایشی برای شتاب بخشیدن در روند ساخت سد مخزنی هراز در شهرستان آمل در لایحه پیشنهادی بودجه سال 1401 کشور خبر داد وگفت: تا حد توان برای افزایش اعتبار پیشنهادی شرکت آب منطقه ای مازندران و نماینده مردم آمل در مجلس برای سد هراز در سال آینده با کمک مجلس کمک خواهیم کرد.

وی، درعین حال اضافه کرد: سد مخزنی هراز باید خیلی زودتر ودر سال های گذشته به اتمام می رسید و شاهد بهره برداری آن درحال حاضر می بودیم.

کمک از ستاد مدیریت بحران برای تأمین اعتبار جاده جایگزین سد هراز نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین درخصوص اینکه با آبگیری سد هراز بخشی از جاده فعلی و درحال استفاده هراز که از داخل دریاچه سد عبور داده می شود، زیرآب خواهد رفت، گفت، ساخت جاده جایگزین سد وجاده هراز نیز از سال های قبل در بالادست این دست شروع شده، و در پیشنهاد جدید درحال پیگیری برای تأمین اعتبار مورد نیاز تکمیل جاده و سرعت در تکمیل آن از توان کمکی وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سد مخزنی هراز افزایش می یابد/ ضرورت مدیریت پسماند در شمال

بودجه سد مخزنی هراز افزایش می یابد/ ضرورت مدیریت پسماند در شمال