مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 08:352021-12-31سياسي

برگزاری بیست وهشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج با رویکردی جدید+تیزر


بیست وهشتمین دوره مسابقات سراسری بسیج امسال با رویکردی متفاوت در نوع برگزاری و رشته های مسابقات به همت دارالقرآن بسیج کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس بیست وهشتمین دوره مسابقات سراسری خانواده و جوانان و نوجوانان است.

حجت الاسلام لیمویی با اشاره به چهار محور برگزاری این دوره از مسابقات گفت: بخش اول مشارکت مؤسسات و پایگاه های مقاومت بسیج هستند که ایده های خلاقانه و نوآورانه خود را در حوزه مسائل قرآنی کشور به دبیرخانه مسابقه ارسال خواهند کرد و ایده هایی که ملاک های برتری بیشتری از حیث نوآورانه بودن، خلاقیت و .

دارا باشند، برای اینکه به نتیجه و رشد کافی برسند توسط دارالقرآن بسیج حمایت خواهند شد.

مدیر دارالقرآن بسیج اضافه کرد: بخش دوم مشارکت ویژه خواهران، مفاهیم سوره حجرات صف و محمد از تفسیر نور حجت الاسلام قرائتی، در رشته های حفظ حفظ 3 جزء حفظ 5 جزء حفظ 10 جزء و حفظ 15 جزء و حفظ 30 جزء از قرآن کریم، ترتیل خوانی و قرائت تحقیق و قرائت تقلیدی ویژه برادران زیر 15 سال برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: علاقه مندان به ثبت نام در این دوره از مسابقات می توانند به صورت حضوری به پایگاه ها، حوزه ها و نواحی مقاومت بسیج مراجعه نموده و یا عدد 1 را به سامانه 660005 ارسال کنند و یا به کانال دارالقرآن بسیج در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیست وهشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج با رویکردی جدید+تیزر

برگزاری بیست وهشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج با رویکردی جدید+تیزر