مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 09:452021-12-31سياسي

کارگاه انتقال پساب تهران به ورامین شروع به کار کرد


شروع به کار کارگاه انتقال پساب تهران به ورامین با حمایت استاندار تهران انجام شده و تا اوایل سال آینده این آب به دشت ورامین می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ورامین اظهار داشت: 10 دی ماه سالروز شهادت جوانان بزرگوار این شهرستان است، این روز در تاریخ ورامین روز مهمی است مردم ورامین نشان دادند، حاضرند تمام زندگی خود را تقدیم انقلاب کنند.

درویشی گفت: مردم ورامین هیچگاه در دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی درنگ نکردند، 10 دی 57 شهید میرزایی، کریمی و شیرازی جان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند، به جرات می توان حادثه 10 دی ورامین را یکی از مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

فرماندار ورامین با بیان این که پیشگامی و پیش قدمی عاملی است که قیام های 10 دی 57 و 15 خرداد 42 را متمایز می کند، افزود: از سویی دیگر 9 خرداد 88 نیز شاهد بودیم، 9 دی نشان دهنده اعتقاد مردم به ولایت و علاقه مردم به امامت به ویژه عاشورا سبب شد تا مردم بر فتنه 88  فائق آیند.

درویشی گفت: مردم ورامین در 9 دی 88 خوش درخشیدند و کفن پوش با پای پیاده به سوی بیعت رهبری حرکت کردند و با آرمان های ولایت و رهبری و حضرت امام خامنه ای تجدید بیعت کردند، از ویژگی بارز مردم ورامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه انتقال پساب تهران به ورامین شروع به کار کرد

کارگاه انتقال پساب تهران به ورامین شروع به کار کرد