مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 09:552021-12-31اجتماعي

حال و هوای کربلا دارد اینجا؛ خیل عظیم عاشقان سردار دل ها در مُلک سلیمانی+فیلم


دیار کریمان و گلزار شهدای کرمان در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، این روزها حال و هوای مسیر عشق در اربعین را به خود گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، دیار کریمان این روزها میهمانان ویژه ای دارد و در گوشه گوشه این استان و بخصوص گلزار شهدای کرمان اجتماع سلیمانی ها برپاست، از خیل عظیم عاشقان و زائران حاج قاسم که از جای جای ایران خودشان را به این دیار رساندند تا ارادتشان به سردار دل ها را به رخ بکشند و با سیدالشهدای مقاومت تجدید عهد کنند.

  اربعین حسینی می افتی، از موکب هایی که در دو طرف مسیر برپا شده و حال و هوای زائران و نوای گرم روضه خوانی هایی که پخش می شود تا نوکری عاشقان حاج قاسم به زائرانش.

  مسیری که در نگاه اول به چشمت طولانی می آید خیلی کوتاه شده، این روزها چشم به هم می زنی از میان موکب ها گذشتی و به گلزار شهدا رسیدی، اینجاست که به احترام فرمانده می ایستی و سلام می دهی به بیش از یک هزار شهید لشکر ثارالله و فرمانده شان، تازه چشمت می افتد به صف طولانی انتظار برای زیارت مزار که هر لحظه بر مشاتاقان زیارت افزوده می شود.

صبح امروز برنامه های دهه مقاومت با قرائت دعای ندبه از گلزار شهدای کرمان آغاز شد و هر لحظه که به وقت عروج نزدیک تر می شویم بر اجتماع سلیمانی ها افزوده می شود، پای صحبت چند زائر نشستیم اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای کربلا دارد اینجا؛ خیل عظیم عاشقان سردار دل ها در مُلک سلیمانی+فیلم

حال و هوای کربلا دارد اینجا؛ خیل عظیم عاشقان سردار دل ها در مُلک سلیمانی+فیلم