مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 09:552021-12-31سياسي

شهید سلیمانی باعث شد اکنون با داعش هم مرز نباشیم


امام جمعه بجنورد با اشاره تدبیر و شجاعت شهید سلیمانی، گفت: اگر شهید سلیمانی حضور نداشت اکنون هم مرز با داعش بودیم و خبری از عراق و سوریه نبود.

- ، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بجنورد که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: طبق روایات جوانان باید با دقت رفیق انتخاب کند در غیر این صورت این فرد او را به دامن اشرار و بدان خواهد کشاند.

امام جمعه بجنورد دوست و هم نشین را دو نوع دانست و گفت: برخی افراد دوست جاهل، نادان و شرور هستند و عده ای دوستدار علم و دانش هستند؛ گروه اول موجب مرض و گروه دوم عامل درمان خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید از کسانی که سوابق خوبی ندارند دوری جست زیرا رفاقت با این گروه ها پشت سر ما ایجاد تهمت می کند.

وی در ادامه به سالروز 9 دی اشاره داشت و افزود: خداوند به وسیله مردم شهید پرور کشور فتنه را از بین برد.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: برخی خواص نفس پرست در فتنه در برابر نظام ایستادند؛ این ها افرادی بودند که در نظام مسئولیت داشتند و برای انقلاب خدمت کرده بودند اما در نهایت عاقبت به خیر نشدند لذا باید از خداوند بخواهیم در نهایت عاقبتمان به خیر شود.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: کبر و غرور و نفس آنقدر در این افراد که سابقه مبارزی نیز داشتند رشد کرد که با آمریکا و صهیونیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی باعث شد اکنون با داعش هم مرز نباشیم

شهید سلیمانی باعث شد اکنون با داعش هم مرز نباشیم