مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 09:552021-12-31سياسي

امام جمعه رشت: نشست هفته پیش رو نشست رفع تحریم هاست نه نشست برجامی


امام جمعه رشت با بیان اینکه اروپایی ها هم دنبال منجمد کردن و رفع تحریم موقت و دنبال منجمد کردن خواسته های ایران هستند،گفت: نشست هفته پیش رو نشست رفع تحریم هاست نه نشست برجامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت آیت الله رسول به استیصال رسیده و نیاز به این خیمه شب بازی ها دارد، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی نیز بی آبرو شده و دنبال این در و آن در زدن بوده اما آنچه مهم است پیروزی در جنگ اراده هاست که تاکنون ملت ایران به فضل الهی در جنگ اراده ها پیروز شده اند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایران در رأس گفتمان همه ملت ها و دولت های دنیاست، افزود: ین رفتار ایران نشان از اراده و عقلانیت ایران بوده و این یعنی ایران پیروز جنگ اراده ها است.

وی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی گفت: سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم نیز نزدیک است  نام پرآوازه این شهید عزیز مایه امید جبهه مقاومت و ملت های آزادی خواه و مایه رعب دشمنان است.

فلاحتی با بیان اینکه شهادت حضرت زهرا (س) نیز در هفته پیش رو است بانویی که به مانند او بانویی در تاریخ نبوده و نخواهد بود، افزود: از دستگاه های فرهنگی و متولیان می خواهم که خیابان ها را سیاه پوش کنند، باید شهادت حضرت زهرا (س) به مانند عاشورا بزرگ شمرده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: نشست هفته پیش رو نشست رفع تحریم هاست نه نشست برجامی

امام جمعه رشت: نشست هفته پیش رو نشست رفع تحریم هاست نه نشست برجامی