مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 10:502021-12-31سياسي

مکتب حاج قاسم مکتب حکمت است


امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم مکتب حکمت است، گفت: روایت داریم که هر کس چهل روز برای خدا اخلاص داشته باشد چشمه های حکمت از قلب به زبانش جاری می شود و حاج قاسم کسی بود که به جای چهل روز، - چهل سال اخلاص داشت و خداوند به او خیر کثیر بخشید.

  حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خضری در خطبه های نماز جمعه قزوین که دهم دی در مسجدالنبی (ص) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ایام شهادت سردار سلیمانی است و خدا با دادن امتیاز حکمت به حاج قاسم او را از دیگران متمایز کرده است، در واقع مکتب حاج قاسم مکتب حکمت است و باید این سوال را مطرح کرد که قرآن حکیم را چه کسی می داند؟ وی بیان کرد: حکمت شناختی است که فرد توسط آن می تواند پشت پرده ها و حجاب های معنوی را ببیند، درواقع اگر کسی این قدرت را پیدا کرد که در غبار و مه جلوی خودش را ببیند حکیم است و حاج قاسم این ویژگی را داشت که زودتر از دیگران آینده را می دید زیرا او شاگرد مکتب امام بود.

امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد حکمت به دست بیاورد باید به نفس خودش لجام بزند و بتواند هیجانات و تمایلات خود را کنترل کند لذا مکتب سلیمانی مکتب کنترل هوای نفس است.

وی مطرح کرد: حال باید پرسید که چه می شود حاج قاسم به حکمت می رسد؟ روایت داریم که هر کس چهل روز برای خدا اخلاص داشته باشد چشمه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم مکتب حکمت است

مکتب حاج قاسم مکتب حکمت است