مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 10:502021-12-31سياسي

قم کار جهادی و جدی می طلبد/ روی مسائل فرهنگی تربیتی تاکید داریم


خطیب نماز جمعه قم با بیان اینکه این شهر کار جهادی و جدی می طلبد، گفت: روی مسائل فرهنگی، تربیتی و انقلابی این شهر مقدس تأکید داریم.

- ، آیت الله سید محمد سعیدی در نماز جمعه 10 دی ماه 1400 قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به تفسیر آیه 37 سوره توبه عنوان کرد: این آیه اشاره به یک تحریف و جابجایی دارد.

وی ادامه داد: کفار در جاهلیت ماه های حرام را جابجا می کردند؛ زیرا زندگی آن ها از طریق جنگ تأمین می شد همچنین زمانی که ماه ذی الحجه در گرما واقع می شد آن را جابجا می کردند؛ زیرا انجام اعمال حج در گرما برای آن ها سخت بود.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) بابیان اینکه وقتی کفار به جابجایی ماه ها اقدام می کردند خداوند اعمال آن ها را زیادتی بر کفر نامید، اظهار کرد: این آیه منحصر به زمان خاصی نیست و دستبرد به دین منحصر به دوران جاهلیت نبوده و در جاهلیت مدرن هم وجود دارد و هنوز هم افرادی هستند که برای قرآن تفسیرهای غرب گرایانه دارند.

وی افزود: برخی معتقد هستند با توجه به مسائل سیاسی و اقتصادی و برای حفظ ارتباط با دنیا غرب، دوران احکامی مانند قطع دست برای سارق، حجاب و پوشش عفیفانه و قصاص سپری شده و به عقیده آن ها باید قرآنی جدید با احکام مدرن تألیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم کار جهادی و جدی می طلبد/ روی مسائل فرهنگی تربیتی تاکید داریم

قم کار جهادی و جدی می طلبد/ روی مسائل فرهنگی تربیتی تاکید داریم