مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 11:152021-12-31سياسي

شکل گیری جبهه مقاومت حاصل خلوص شهید سلیمانی است


سردار سلیمانی با خلوص خود، مسیر و مکتبی را ترسیم کرد که شکل گیری جبهه مقاومت ثمره اصلی آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های امروز نماز جمعه خمینی شهر، ضمن دعوت مردم، به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: فتنه فضای غبار آلودی است که با چشم قابل مشاهده نیست.

وی با اشاره به این مطلب که فتنه گران از حقایق برای نشر باطل بهره می برند، بیان کرد: بعد از رحلت پیامبر (ص) شورای سقیفه، با خباثت حکومت را از امیرالمومنین (ع) غصب نمودند و در ادامه این جریان سه فتنه بزرگ به راه انداختند.

امام جمعه خمینی شهر با یادآوری فتنه سال 88 آن را ادامه فتنه زمان صدر اسلام خواند و تشریح کرد: با وجود اینکه راه روشن بود اما جبهه دشمن از برگزاری انتخابات به نفع خود بهره برداری کرد.

وی از فتنه جدید دشمن به تعبیر شکنجه سفید یاد کرد و گفت: آمریکا علیه ملت ایران این فتنه را آغاز نموده و درصدد نشر فتنه های گوناگون به انواع مختلف است، تنفر از هویت ایرانی داشتن، تنفر از نظام اسلام و ولایت فقیه، و تخریب نماد اسلام به انواع روش ها از اقدامات جبهه دشمن است .

از افراط و تفریط در روضه ها پرهیز شود حجت الاسلام موسوی در ادامه به اهمیت ایام فاطمیه (س) اشاره کرد و افزود: تبیین حقایق فاطمیه، عاشورایی برگزار کردن ایام فاطمیه است؛ برپایی مراسم سوگوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری جبهه مقاومت حاصل خلوص شهید سلیمانی است

شکل گیری جبهه مقاومت حاصل خلوص شهید سلیمانی است