مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 11:202021-12-31سياسي

شهید سلیمانی کابوس دنیای غرب بود


امام جمعه نطنز با بیان اینکه حاج قاسم برای دنیای غرب کابوس بود، گفت: شهید سلیمانی یکی از بزرگ ترین استراتژیست های قرن بود به طوری که در برابر دشمنان اسلام فرماندهی پر رمز و راز به شمار می آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: در چند روز گذشته شاهد حضور کاروان شهدای گمنام در سطح شهرستان بودیم و باید از فرصتی که شهدا برای ملت ما ایجاد کرده اند استفاده کنیم.

 وی با بیان اینکه بعد از دوران دفاع مقدس دشمن ایران اسلامی را آماج حملات رسانه ای قرارداد، گفت: دشمن از سال 80 با هدف کاهش امید مردم، جنگ رسانه ای گسترده ای را در عرصه اقتصادی اجتماعی و سیاسی آغاز کرد و روی نقاط ضعف کشور ما دست گذاشت.

 یعقوبی با اشاره به توطئه های دشمن تصریح کرد: دشمن تلاش کرد تا وحدت مردم را از بین ببرد، افزود: در حماسه یوم الله 9 دی تمام فتنه های دشمن نقش بر آب شد و با حضور وحدت گونه مردم در صحنه و تحکیم پیوند ناگسستنی با ولایت ،نظام قدرت ویژه پیدا کرد.

امام جمعه نطنز با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی تصریح کرد: شخصیت بین المللی شهید سلیمانی هنوز برای جهان ناشناخته است، حاج قاسم برای ما زنده است و یادش هیچ گاه در بین مردم فراموش نخواهد شد تا زمانی که مقاومت وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی کابوس دنیای غرب بود

شهید سلیمانی کابوس دنیای غرب بود