مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 11:352021-12-31سياسي

ساختار نظام بانکی و برنامه بودجه کشور نیاز به اصلاح دارد


امام جمعه ابرکوه با بیان این که نظام بانکی و برنامه بودجه کشور نیازمند اصلاح ساختاری است، گفت: هنرنمایی دولت سیزدهم به لغو تحریم ها و جلوگیری از فرار مالیاتی کسانی است که همواره دست در جیب مردم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به موضوع ارائه لایحه بودجه سال 1401 به مجلس، اظهار کرد: اقتصاددانان هشدار داده اند که بودجه پیش بینی شده در سال آینده فرآیند جراحی اقتصادی کشور را طی نمی کند.

امام جمعه ابرکوه اذعان کرد: انتظار ما این است که به جای حذف ارز ترجیحی که مدعی هستید سودجویان مشخص از آن بهره می برند، دست این مافیای سودجو را قطع کنید و برای این ارز نظام سازی کنید و همچون سیاست گذاران خودسر در دولت های گذشته دست به آزمون وخطا نزنید.

حجت الاسلام حسینی خطاب به مسئولین اقتصادی کشور گفت: ارز ترجیحی را از مصارف ضروری مردم، ارزاق عمومی، مصارف درمانی، نهاده های دامی و حمایت های زراعی قطع نکنید و به جای رواج نقدینگی در دست مردم، کالابرگ معیشتی و لوازم منزل را مثل زمان جنگ در اختیار مردمی قرار دهید که به واسطه سوء تدبیر دولتمردان گذشته تاکنون بر اثر گرانی، جان به لب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار نظام بانکی و برنامه بودجه کشور نیاز به اصلاح دارد

ساختار نظام بانکی و برنامه بودجه کشور نیاز به اصلاح دارد