مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 11:402021-12-31سياسي

اظهارات ائمه جماعات استان زنجان در مورد مذاکرت وین چه بود؟


ائمه جماعات شهرهای مختلف استان زنجان در خطبه های این هفته (10 دی ماه) نماز جمعه، محور سخنرانی های خود را معطوف به مذاکرات وین کردند.

- ایسنا/زنجان ائمه جماعات شهرهای مختلف استان زنجان در خطبه های این هفته (10 دی ماه) نماز جمعه، محور سخنرانی های خود را معطوف به مذاکرات وین کردند.

امام جمعه سلطانیه در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر، با تاکید بر اینکه تجربه نشان داده است که مقاومت در برابر دشمنان باعث عقب نشینی دشمن می شود، گفت: با توجه به اینکه سالروز شهادت سردار سلیمانی به روز جهانی مقاومت نام گذاری شده است، به همین خاطر باید این موضوع را در اولویت قرار داده و فراموش نکنیم که هزینه عقب نشینی بیشتر از مقاومت است.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب با بیان اینکه شهید سلیمانی پیروز میدان جهاد اکبر و جهاد اصغر و نیز چهره بین المللی مقاومت بود، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرشناس ترین فرمانده ضد تروریسم بود و جبهه مقاومت خون خواه اوست و اخراج آمریکا از منطقه به عنوان انتقام راهبردی، از برکات خون جریان ساز شهید سلیمانی است .

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی در کشور، عنوان کرد: 80 درصد مردم در زمان پهلوی گرسنه بودند اما در نظام اسلامی، نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و سایر نهادهای خیریه دست نیازمندان را می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات ائمه جماعات استان زنجان در مورد مذاکرت وین چه بود؟

اظهارات ائمه جماعات استان زنجان در مورد مذاکرت وین چه بود؟