مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 12:002021-12-31سياسي

شرکت های فعال در جنوب استان بوشهر حقوق کارگران را پرداخت کنند


شرکت های فعال در جنوب استان بوشهر حقوق کارگران را پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه دوم، اظهار داشت: یکی از دلایل بزرگداشت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها الگو قرار دادن ایشان است.

امام جمعه دیر با تاکید بر لزوم شناسایی سیره دختر پیامبر اسلام و اقتدا به او، افزود: امروز نیاز جامعه ما الگوگیری از سبک زندگی حضرت فاطمه سلام الله علیها است و وعاظ و روحانیون در مجالس ایام فاطمیه ضمن بیان مناقب و فضائل و مقامات معنوی ایشان، سبک و زندگی او را نیز تشریح و ترویج کنند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها در همه عرصه ها در کنار امیر المومنین (ع) بود، ادامه داد: امروز ما به دلیل فاصله گرفتن از سبک زندگی فاطمی شاهد بالا رفتن آمار طلاق هستیم و متأسفانه برخی شب اول زندگی مشترک خود را با معصیت و گناه شروع می کنند.

حسینی، حضرت فاطمه سلام الله علیها را مادری نمونه برشمرد و تاکید کرد: ایشان در کنار خانه داری و همسرداری به عبادت و بندگی خدا می پردازد و با رعایت حجاب و وقار در اجتماع حضور پیدا می کند و از ولایت دفاع می کند.

وی با انتقاد از فراموشی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: ما شاهدیم برخی از بانوان در شهر روسری بر سرشان نیست و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های فعال در جنوب استان بوشهر حقوق کارگران را پرداخت کنند

شرکت های فعال در جنوب استان بوشهر حقوق کارگران را پرداخت کنند