مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 12:102021-12-31سياسي

امروز ما گزینه های روی میز را تعیین می کنیم


سردمداران نظام سلطه باید بدانند امروز آن کسی که گزینه های روی میز را تعیین می کند ما هستیم.

- ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: ما دو تکلیف را روی میز مذاکره اعلام می کنیم، تکلیف اول رفع تمام تحریم های ضد ایران اسلامی و تکلیف دوم خروج ذلت بار آمریکا از منطقه است.

وی افزود: سردمداران نظام سلطه باید بدانند امروز آن کسی که گزینه را تعیین می کند امت اسلامی است و آن کس که گزینه های روی میز را معین می کند ما هستیم نه شما.

امام جمعه اهواز با اشاره به ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) به ما آموخت که در مقابل بدعت و تحریف باید آرام نگرفت و افشاگری کرد و در دفاع از ولایت ایستادگی و مجاهدت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با گرامیداشت دوازدهمین سالروز حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی 88 جلوه ای از قیام فاطمی در دفاع از ولایت و امامت بود.

وی با تسلیت ایام شهادت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سرداران شهید تقوی فر و علی هاشمی و رحلت آیت الله مصباح یزدی بیان کرد: اهدای گل های نرگس به بارگاه ملکوتی ثامن الاحجج حضرت امام رضا (ع) به نشانه 23 هزار شهید خوزستانی توسط مردم بهبهان نشانه ای از عشق و علاقه مردم خوزستان به خاندان عصمت و طهارت (س)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز ما گزینه های روی میز را تعیین می کنیم

امروز ما گزینه های روی میز را تعیین می کنیم