مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 12:152021-12-31بين الملل

12 ملوان در مسیر دریایی دبی - گناوه از خطر مرگ حتمی نجات یافتند


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طی دو عملیات جداگانه و همزمان، 12 ملوان از خطر غرق شدن و مرگ حتمی در آب های خلیج فارس نجات پیدا کردند.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، سیاوش ارجمندزاده اظهار کرد: در عملیات نخست یک فروند موتور لنج باری که با شش سرنشین از دبی به سمت بندر ریگ در حال حرکت بود به دلیل شکستگی سکان و شرایط نامساعد جوی غرق شد.

وی بیان کرد: در همین راستا پس از دریافت درخواست کمک خدمه موتورلنج توسط مرکز کنترل بندر دیر، بلافاصله شناور ناجی 8 به موقعیت اعزام و موفق شد هر شش نفر سرنشین موتورلنج را از درون دریا نجات داده و به سلامت به بندر دیر منتقل کند.

ارجمندزاده افزود: اعلام اضطرار برای حادثه یاد شده ساعت چهار و 30 دقیقه بود که پس از انجام عملیات نجات، سرنشینان شناور غرق شده ساعت پنج و 50 دقیقه نجات پیدا و به ساحل منتقل شدند.

وی عنوان کرد: در عملیات دوم نیز بنا بر اطلاع مرکز کنترل لاور، یک فروند موتور لنج باری که با شش نفر خدمه در مسیر دبی به گناوه در حال حرکت بود به علت شرایط نامساعد جوی غرق شد و یک فروند موتور لنج صیادی خدمه این شناور را نجات داد.

وی ادامه داد: در ادامه عملیات نجات با هماهنگی انجام گرفته ناجی 18 از بندر عامری اعزام و در فاصله 40 مایلی بندر عامری نفرات نجات یافته را تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 ملوان در مسیر دریایی دبی - گناوه از خطر مرگ حتمی نجات یافتند

12 ملوان در مسیر دریایی دبی - گناوه از خطر مرگ حتمی نجات یافتند