مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 12:152021-12-31سياسي

ظرفیت های حوزه کسب وکار در حاشیه شهر تقویت می شود


عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد از اهتمام کارگروه «توانمندسازی اقتصادی» برای تقویت ظرفیت های کسب وکار در حاشیه شهر خبر داد.

-     به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجید طهوریان عسکری عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد در نشست با کارآفرینان شهر مشهد که با موضوع توانمندسازی اقتصادی توسعه کسب وکارها و سرمایه گذاری در حاشیه شهر برگزار شد، اظهارکرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در شرایط امروز کشور که درگیر ویژه حوزه اقتصاد را مورد توجه ویژه قرار داده اند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کارگروه توانمندسازی اقتصادی، توسعه کسب وکارها و سرمایه گذاری که ذیل کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهدمقدس شکل گرفته، خاطرنشان کرد: در ادامه همین نشست ها، جلسه با جمعی از کارآفرینان مشهدی در دستورکار قرار گرفت.

بر این باوریم که شورای شهر، به عنوان مقام سیاست گذار در مقیاس شهری می تواند بستر توسعه کسب وکارها و افزایش سطح فعالیت کارآفرینان را فراهم آورد.

طهوریان عسکری با اشاره به اهتمام کارگروه توانمندسازی اقتصادی برای تقویت ارتباط بین شورای شهر و کارآفرینان گفت: از این طریق می ‎توان در بستر حاشیه شهر، به صورت ویژه تری فعالیت داشته باشیم و ظرفیت های حوزه کسب وکار را در حاشیه شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های حوزه کسب وکار در حاشیه شهر تقویت می شود

ظرفیت های حوزه کسب وکار در حاشیه شهر تقویت می شود