مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 12:202021-12-31اجتماعي

دو نفر از آلوده کنندگان محیط زیست در نهاوند به حبس محکوم شدند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: دو نفر از رانندگان تانکرهای حمل فاضلاب که باعث آلودگی محیط زیست شده بودند با حکم قضایی به جزای حبس محکوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عزیز قیاسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو نفر از رانندگان تانکر های حمل فاضلاب که باعثً آلودگی محیط زیست شده بودند با حکم قضایی به جزای  حبس محکوم شدند.

وی گفت: این حکم در راستای  اجرای قوانین و مقررات زیست محیطی و اجرای مصوبات کارگروه مدیریت پسماند شهرستان و کمیته ساماندهی خودروهای تانکر حمل فاضلاب خانگی صادر شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: بر این اساس دو راننده خودرو تانکر حمل فاضلاب که برخلاف مقررات اقدام به آلودگی محیط زیست از طریق دفع فاضلاب خانگی در فضاهای غیر مجاز نزدیک شهر به دادسرای عمومی و انقلاب نهاوند معرفی شدند.

وی اظهار کرد: پس از ارجاع پرونده نامبردگان و صدور کیفرخواست علیه رانندگان از سوی شعبه دوم دادیاری، پرونده آنان به شعبه 102 دادگاه کیفری دو نهاوند ارجاع شد.

قیاسی گفت: بر اساس دو فقره دادنامه صادره در پنجم دیماه سال جاری، یکی از رانندگان به تحمل یک سال حبس تعزیری و همچنین راننده دیگر به تحمل 6 ماه حبس تعزیری محکوم شد که حبس نفر دوم برای مدت پنج سال تعلیق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو نفر از آلوده کنندگان محیط زیست در نهاوند به حبس محکوم شدند

دو نفر از آلوده کنندگان محیط زیست در نهاوند به حبس محکوم شدند