مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 13:002021-12-31ورزشي

تمام ظرفیت های رسانه ای استان به خدمت نمایشگاه مجازی درآمده اند


محمد نقی پور گفت تمام ظرفیت رسانه ای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) مشارکت دارد.

- به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، محمد نقی پور، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، ضمن اشاره به جلسات هماهنگی برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی گفت: این دوره از نمایشگاه به صورت مجازی برگزار می شود؛ ما نیز با تمام ظرفیت رسانه ای و تبلیغی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه تر و پربارتر نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) با متولیان این رویداد ارزشمند مشارکت داریم.

وی افزود: رویکرد اثربخش شهردار کلانشهر ارومیه در زمینه تعامل و همکاری های مشترک شهرداری، مناطق پنج گانه و سازمان های تابعه با ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی گامی مثبت و سازنده در مسیر هم افزایی و تحقق برنامه های فرهنگی است.

نقی پور به هماهنگی بین سازمان های تابعه شهرداری برای همراهی و همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی نیز اشاره کرد و توضیح داد: این همکاری برای برگزاری هرچه بهتر هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ظرفیت های رسانه ای استان به خدمت نمایشگاه مجازی درآمده اند

تمام ظرفیت های رسانه ای استان به خدمت نمایشگاه مجازی درآمده اند