مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 17:452021-12-31سياسي

مستند 72 ساعت در دزفول اکران شد


رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول گفت: به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی، مستند 72 ساعت در دزفول رونمایی و اکران شد.

- اظهار کرد: این مستند که به همت سازمان هنری - رسانه ای اوج ساخته شده، ساعت 20 امشب با حضور مردم، خانواده شهدا و مسئولان در آمفی تئاتر موزه دفاع مقدس دزفول اکران شد.

وی افزود: این مستند به روایت 72 ساعت پایانی عمر شهید حاج قاسم سلیمانی می پردازد و شامل تصاویر و گفته هایی است که بسیاری از آنها برای اولین بار منتشر شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول یادآور شد: در حاشیه اکران این مستند از خانواده شهیداثنی عشری شهید انتفاضه اهل دزفول نیز تجلیل شد.

حجت الاسلام خاکی در خصوص سازمان اوج توضیح داد: اوج یک سازمان دهه نودی است که ساختار و بروکراسی های اداری آن حداقل است و رسالت آن حمایت از تمام افرادی است که بتوانند هنر انقلاب اسلامی را در قالب عکس، پوستر، مستند، فیلم و سایر موارد روایت کنند و همچنین اداره تبلیغات اسلامی دزفول نیز در این راستا در نظر دارد که استعدادهای فعال و پویای شهرستان را شناسایی و از آنها نیز حمایت کند.

وی در ادامه با اشاره به دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم مکتب مدیریت بحران ها و حوادث بود و فرصت ها و تهدیدها را خوب می شناخت، الگوی مدیریت حاج قاسم الگوی مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند 72 ساعت در دزفول اکران شد

مستند 72 ساعت در دزفول اکران شد