مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 17:552021-12-31سياسي

امام جمعه موقت تهران: تصمیمات درست دولتمردان راه را برای عزت اقتصادی فراهم می کند


امام جمعه موقت تهران نهم دی ماه را کلمه طیبه دانست و از آن به عنوان یک عمل صالح یاد کرد که در تاریخ سیاسی ایران نقش محوری ایفا کرد و گفت: تصمیمات درست دولتمردان راه را برای عزت اقتصادی کشور فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابوترابی امشب در ویژه برنامه بصیرت فاطمی مکتب سلیمانی در مسجد امام سجاد (ع) شهر کرمان اظهار کرد: مردم کرمان تربیت یافته مدرسه سرباز  مقتدر و فلسطین را عزیز کرد، چون خود عزیز بود.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی بغداد را که در آستانه سقوط بود، از حلقوم داعش و آمریکا بیرون آورد، بیان کرد: این است که مردم عراق در تجلیل و تکریم از این شخصیت تربیت یافته در مکتب اسلام تجلیل می کنند و در سالگردش سوگوارند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود نهم دی ماه را کلمه طیبه دانست و از آن به عنوان یک عمل صالح یاد کرد که در تاریخ سیاسی ایران نقش محوری ایفا کرد و افزود: ملت ایران عزت، بصیرت،شعور و ایثار خود را در مقابل جامعه جهانی به نمایش گذاشت.

ابوترابی همچنین گفت: اگر در عرصه های اقتصادی مدیران کشور تصمیمات درست اتخاذ کنند، عمل صالح است، اما اگر تصمیم بی ریشه و سطحی اتخاذ کنند عمل فاسد است، عزت اقتصادی ایران در گرو عمل صالح یعنی تصمیمات درست دولتمردان است که راه را برای عزت اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت تهران: تصمیمات درست دولتمردان راه را برای عزت اقتصادی فراهم می کند

امام جمعه موقت تهران: تصمیمات درست دولتمردان راه را برای عزت اقتصادی فراهم می کند