مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 18:452021-12-31ورزشي

پایان دور اول لیگ پینگ پنگ زنان/ مدافع قهرمانی صدرنشین شد


در دور اول رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز زنان تیم شهرداری شهربابک که مدافع عنوان قهرمانی نیز هست در صدر جدول قرار گرفت.

- در دور اول رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز زنان تیم شهرداری شهربابک که مدافع عنوان قهرمانی نیز هست در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله اول بیست و پنجمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز زنان پس از سه روز رقابت فشرده با صدرنشینی شهرداری شهر بابک به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور 6 تیم پیگیری می شود، تیم شهرداری شهر بابک در مقابل تیم های سردار سلیمانی شیراز و سانا صنعت زیما البرز به برتری 5 بر صفر رسید و در مصاف با گلستان تجارت جنوب نیز با کسب نتیجه مشابه، موفق شد با امتیاز 7/5 در صدر جدول قرار گیرد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز توانست با عبور 5 بر صفر از سانا صنعت زیما البرز در روز نخست، 4 بر 1 از پادما یدک اصفهان در دور دوم و 4 بر 1 از تیم سردار سلیمانی شیراز با مجموع 6/5 امتیاز در رده دوم قرار گیرد.

پادما یدک اصفهان در مقابل گلستان تجارت جنوب نیز با نتیجه 5 بر صفر به برتری دست یافت و با مجموع 5/5 امتیاز در رده سوم ایستاد.

تیم سردار سلیمانی شیراز با 2/5 امتیاز، گلستان تجارت جنوب با نیم امتیاز و سانا صنعت زیما البرز بدون امتیاز در رده سوم تا ششم جدول رده بندی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دور اول لیگ پینگ پنگ زنان/ مدافع قهرمانی صدرنشین شد

پایان دور اول لیگ پینگ پنگ زنان/ مدافع قهرمانی صدرنشین شد