مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 04:252022-01-01سياسي

لزوم تدوین برنامه عملیاتی-راهبردی تحول توسعه استان ایلام


دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: امروز لزوم برنامه عملیاتی-راهبردی تحول توسعه برای استان به شدت احساس می شود.

- حامد نوری نژاد دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به جهت اهمیت تسریع در توسعه استان و لزوم وجود برنامه ی عملیاتی-راهبردی مدون و قابل اجرا به منظور تحقق این مهم یکی از مهمترین عوامل در برنامه ی تحول و توسعه مدیریتی، تدوین برنامه عملیاتی-راهبردی در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود: تطبیق برنامه با وضع موجود و بودجه منطبق با واقعیت نگری در برنامه برای طراحی و فراهم آوردن وضعیت مطلوب در آینده امری ضروری است؛ تهیه و تدوین برنامه از یک سو و اجرای برنامه تحول از سویی دیگر نیاز به بدنه اجرایی جوان و توانمند با انگیزه بالا در استان دارد.

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: استاندار، بدنه اجرایی دستگاه ها و نهادها را به صورت یک تیم هماهنگ طبق بیانیه گام دوم انقلاب و با به کارگیری جوانان متعهد، همراه و هماهنگ سازد، توسعه و تحول انقلابی در استان مانند دو بال است یک بال آن برنامه و تهیه سند عملیاتی-راهبردی تحول و توسعه استان و بال دیگر مدیران اجرایی جوان و انقلابی متخصص است که با مشارکت و تیم سازی تمام تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین برنامه عملیاتی-راهبردی تحول توسعه استان ایلام

لزوم تدوین برنامه عملیاتی-راهبردی تحول توسعه استان ایلام