مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 04:302022-01-01سياسي

آیا سرانجام برجام در سال 2022 احیا خواهد شد؟


یک کارشناس ارشد مسائل بین الملل با بیان این می توان آنگلا مرکل صدر اعظم پیشین آلمان را اثرگذارترین چهره بر جوامع بشری در سال 2021 دانست، - یک کارشناس ارشد مسائل بین الملل با بیان این می توان "آنگلا مرکل" صدر اعظم پیشین آلمان را اثرگذارترین چهره بر جوامع بشری در سال 2021 دانست، اظهار کرد: فکر می کنم در سال 2022 برای ما همچنان بزرگترین سوال این است که آیا برجام احیا خواهد شد یا نه؟ کوروش احمدی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که به نظرتان مهم ترین اتفاقاتی که در سال 2021 در عرصه ی منطقه ای و بین المللی رخ داد چه موضوعاتی بود و چرا این تحولات از نظر شما مهم و تاثیر گذار بوده اند؟ تصریح کرد: فکر می کنم در سطح بین المللی می توان مهمترین تحولات را به شرح زیر مورد بررسی قرار داد: 1- کاهش شدت بیماری کرونا بعد از فراهم شدن امکان واکسیناسیون در سطح گسترده.

این تحول به رغم شیوع سویه اومیکرون، اجازه داده که تا حدودی امنیت جانی مردم احیا شود، شرایط از نظر فعالیت های اقتصادی به وضع عادی قبل از کرونا نزدیک شود و نرخ بیکاری در تقریبا همه کشورها رو به کاهش نهد.

2- برگزاری کاپ 26 در گلاسکو که فرصتی دیگر برای اقدام جمعی کشورها جهت کاستن از گاز کربن در جو بود، اگر چه این نشست با توفیقاتی همراه بود، اما این توفیقات در حدی نبود که بتواند تاثیر عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا سرانجام برجام در سال 2022 احیا خواهد شد؟

آیا سرانجام برجام در سال 2022 احیا خواهد شد؟