مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 05:002022-01-01اقتصادي

ترمز دولت بر نوسانات قیمت محصولات پروتیینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صادرات دام زنده و خبر اصلاح ارز دولتی، قیمت گوشت و مرغ و تخم مرغ را بالا برده، اما در یکی دو روز اخیر دوباره به نرخ های دولتی بازگشته است.

- قیمت گوشت گوسفندی نسبت به هفته گذشته کیلویی 15 هزار تومان رشد داشته است، قیمت گوشت گوساله تقریبا ثابت بوده و مرغ و تخم مرغ هم که در هفته گذشته به یکباره افزایش قیمت داشت، به قیمت های دولتی و تنظیم بازاری برگشته است، به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صادرات دام زنده و خبر اصلاح ارز دولتی، قیمت گوشت و مرغ و تخم مرغ را بالا برده، اما در یکی دو روز اخیر دوباره به نرخ های دولتی بازگشته است.

بررسی میدانی از بازار محصولات پروتیینی حاکی است، قیمت گوشت گوسفندی نسبت به هفته گذشته کیلویی 15 هزار تومان رشد داشته است، قیمت گوشت گوساله تقریبا ثابت بوده و مرغ و تخم مرغ هم که در هفته گذشته به یکباره افزایش قیمت داشت، به قیمت های دولتی و تنظیم بازاری برگشته است، اما هنوز کم نیستند، سودجویانی که تخم مرغ ایرانی را به قیمت 60 هزار تومان و مرغ را بیش از 31 هزار تومان بفروشند.

مغازه دارانی که به نرخ دولتی می فروشند، گفتند؛ تولیدکننده ها تخم مرغ ترکیه ای را به قیمت تعیین شده شانه ای 41 هزارتومان در اختیار ما قرار می دهند و ما هم به نرخ دولتی 43 هزار تومان می فروشیم، با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمز دولت بر نوسانات قیمت محصولات پروتیینی

ترمز دولت بر نوسانات قیمت محصولات پروتیینی