مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 05:302022-01-01سياسي

مسوولی که نمی تواند کار کند نباید در راس باشد


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مدیر و مسوولی که نمی تواند کاری انجام دهد نباید در راس باشد، مسئولین دانشگاه ها در مقابل دانشجویان وظایف خطیری برعهد دارند و باید چه در بحث علمی و چه در بحث فرهنگی تربیت کننده نسلی ماندگار باشند چرا که دانشجویان سازندگان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در نشست با جمعی از اساتید و دانشجویان استان کردستان در سنندج با تسلیت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی در جهان آنقدر برجسته است که دشمن حتی بعد از به شهادت رساندن، از این شهید عزیز و مکتب او در هراس است.

وی افزود: روزی خواهد رسید که آیندگان بهتر از حال ما پی به رشادت های سردار حاج قاسم سلیمانی خواهند برد چرا که تاریخ مقاومت، ایستادگی و درس چگونه زیستن این شهید والامقام را در خود ثبت و ضبط کرده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: عملگرایی انقلابی ما اتوبوسی آمدن و اتوبوسی رفتن نیست بلکه انقلابی آمدن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن باید در مرام ما باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیر و مسوولی که نمی تواند کاری انجام دهد نباید در راس باشد.

وی افزود: مسئولین دانشگاه ها در مقابل دانشجویان وظایف خطیری برعهد دارند و باید چه در بحث علمی و چه در بحث فرهنگی تربیت کننده نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولی که نمی تواند کار کند نباید در راس باشد

مسوولی که نمی تواند کار کند نباید در راس باشد