مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 05:402022-01-01اقتصادي

کارآفرینان مازندرانی همچنان در انتظار حمایت!


دغدغه دولت برای رفع مشکل بیکاری در تمامی ادوار وجود داشته و امروزه نیز دولت سیزدهم مهمترین دغدغه خود را رفع مشکلات اشتغال جوانان عنوان کرده است.

- در این میان کارآفرینان با مهارتی که در تشخیص فرصتها، موقعیتها و ایجاد حرکت درجهت توسعه این موقعیتها دارند، پیشگامان حقیقی تغییر در اقتصاد و تحولات اجتماعی محسوب می شوند.

با اینکه همه به این حقیقت رسیدند که توسعه کارآفرینی نقش شایسته ¬ای برای حضور فعال در بازارهای جهانی، مقابله با رقبا، اشتغال زایی پایدار، توسعه عدالت، کاهش فقر و حل مشکلات جامعه، دولت و بخش عمومی دارد اما حمایت از کارآفرینان در حد شعار باقی مانده است.

صنعت چرم دوزی ایران با سابقه دیرینه یکی از صنایع ارزآور برای کشور است که می تواند بازار جهانی را به خود اختصاص دهد و زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم کند.

کارآفرینی که 270 استادکار تربیت کرده است! یک کارآفرین در این راستا با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 270 استادکار چرم تحویل جامعه داده است، اظهار کرد: برای کمک به اشتغال و بخش تولید اقدام به آموزش کارآموزان متقاضی آموزش صنایع چرم به مدت 500 ساعت بصورت کاملا رایگان نمودم.

رضا قلی پور با بیان اینکه فعالیت خود را از سال 94 آغاز کردم، افزود: از 275 کارآموز چرم کاری که طی چهارسال فعالیت خود آموزش دادم 250 نفر به طور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینان مازندرانی همچنان در انتظار حمایت!

کارآفرینان مازندرانی همچنان در انتظار حمایت!