مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 05:552022-01-01اقتصادي

کشف و ضبط 110 مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در مازندران


سرپرست شرکت توزیع برق مازندران گفت: در 9ماهه سال جاری 110 مرکز غیر مجاز استخراج رمز ارز در حوزه توزیع برق مازندران کشف و ضبط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران سیدکاظم حسینی کارنامی گفت : در 9 ماهه سال 1400،  110مرکز  با تعداد 950 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در حوزه توزیع برق مازندران کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح مقابله با دستگاه های رمزارز غیرمجاز ، 186 مرکز غیرمجاز که شامل 3هزار د 500 دستگاه بوده در حوزه توزیع برق مازندران کشف شده است، اظهار کرد: میزان انرژی مصرفی این تعداد دستگاه 13.

5 کیلووات ساعت و بهای برق مصرفی آن 112 میلیارد ریال محاسبه شده است .

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به کشف یک مزرعه بزرگ رمزارز دیجیتال در امور آمل غرب، گفت:  این مزرعه به صورت کاملاً حرفه ای و با نهایت دقت در مخفی کاری تجهیزات در یک دامداری متروکه راه اندازی شده بود که همکاران دفتر لوازم اندازه گیری ستاد و امور پس از اخذ مجوزات لازم و هماهنگی با نیروهای انتظامی برای ورود به ملک مورد نظر، 75 دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز از این مکان ضبط و جمع آوری کردند که انجام  اقدامات قانونی  بعدی و برخورد با مشترک متخلف مطابق دستورالعمل ابلاغی شرکت توانیر در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 110 مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در مازندران

کشف و ضبط 110 مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در مازندران