مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 06:002022-01-01سياسي

عباسی: توانمندی هسته ای کشور بیش از تصورات فعلی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فریدون عباسی اظهار کرد: توانمدی دانشمندان هسته ای ما از نظر علمی بسیار بالا است و ما در لبه فن آوری حرکت می کنیم و می توانیم غنی سازی را در سطح بالاتری داشته باشیم و در کنار این کار رآکتور های کوچک را بسازیم و پلوتونیم .

- نماینده مردم کازرون در مجلس تاکید کرد: توانمندی هسته ای جمهوری اسلامی ایران بیش از چیزی است که امروز دنیا مشاهده می کند و از نظر علمی و فنی می توانیم گام های بلند تری برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فریدون عباسی اظهار کرد: توانمدی دانشمندان هسته ای ما از نظر علمی بسیار بالا است و ما در لبه فن آوری حرکت می کنیم و می توانیم غنی سازی را در سطح بالاتری داشته باشیم و در کنار این کار رآکتور های کوچک را بسازیم و پلوتونیم را نیز تولید کنیم و همچنین فن آوری بازیافت سوخت مصرف شده رآکتور را نیز انجام دهیم.

وی افزود:شیمی و مهندسی در کشور ما قوی است و استعداد های خوبی در کشور ما پروش پیدا کردند و آنچه که امروز نمود دارد گوشه ای از توانمندی کشور ما است که دنیا مشاهده می کند.

رییس سابق سازمان انرژی اتمی کشورمان تصریح کرد:ما یک قدرت نوظهور جهانی هستیم و غربی ها هم این موضوع می دانند، آن ها برای تضعیف کردن ایران ما به دنبال جنگ اقتصادی هستند و قطعاً از این جنگ هم سربلند بیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسی: توانمندی هسته ای کشور بیش از تصورات فعلی است

عباسی: توانمندی هسته ای کشور بیش از تصورات فعلی است