مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 06:052022-01-01سياسي

سوگواره یاس نبوی در 55 بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می شود


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری سوگواره یاس نبوی در 55بقعه متبرکه این استان خبرداد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام عبدالله واحدی  در گفتگو با خبرنگار ان؛ با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: به منظور گرامیداشت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام، ویژه برنامه یاس نبوی در استان تدارک دیده شده که این برنامه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی افزود: این برنامه ها امسال در 55 بقعه متبرکه و امامزاده در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برای دهه دوم فاطمیه نیز در بقاع شاخص برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است که این برنامه ها از 13دی ماه تا 17 دی ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام واحدی بیان داشت: این ویژه برنامه ها در قالب برنامه های فرهنگی با دعوت از سخنرانان و مداحان مطرح استانی و کشوری اجرا می شود که در امامزادگان عبدالله (ع)و آمنه خاتون (س) با سخنرانی حجت الاسلام مرادی ، در امام زاده محمد عابد (ع)مشهد میقان  با سخنرانی حجت الاسلام ساجدی ، و در امامزاده اسحاق (ع)ساوه با سخنرانی حجت الاسلام اسلامی  و در سایر بقاع نیز  این برنامه ها با سخنرانان و مداحان استانی و کشوری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره یاس نبوی در 55 بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می شود

سوگواره یاس نبوی در 55 بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می شود