مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 06:052022-01-01بين الملل

محمود عباس: صبرمان لبریز شده است


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، فلسطینیان هرگز تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی را نخواهند پذیرفت و صبر آنها در قبال اقدامات صهیونیست ها تمام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان سخنرانی خود به مناسبت پنجاه و هفتمین سالروز تاسیس جنبش آزادسازی ملی فلسطین فتح که در تلویزیون رسمی فلسطین پخش شد، خاطرنشان کرد: ما به اسراییل، رهبران آن، شهرک نشینان و افراط گرایان می گوییم که ما هرگز اشغالگری و شهرک سازی شما در سرزمینمان را نمی پذیریم.

محمود عباس در ادامه افزود: صبر ما در برابر این واقعیت تلخ که ملت فلسطین از حدود هشتاد سال پیش با آن دست و پنجه نرم می کنند، تمام شده است و ما هرگز اقدامات سیستماتیک و هدفمند شما برای تغییر ماهیت و هویت شهر قدس، تعدی به حرمت مقدسات ما به ویژه حمله به مسجدالاقصی، کلیسای قیامه و حرم ابراهیم در شهر الخلیل را نمی پذیریم.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تصریح کرد: سالروز تاسیس جنبش فتح به خاطر تداوم اشغالگری اسراییل، اقدامات شنیع و سیاست های تبعیض نژادی، پاکسازی قومی و تروریسم سازمان یافته با شرایط بغرنج، حساس و دشواری مصادف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس: صبرمان لبریز شده است

محمود عباس: صبرمان لبریز شده است