مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 06:502022-01-01اقتصادي

3940 نفر در شهرستان لامرد متقاضی مسکن ملی هستند


تاکنون 3 هزار و 940 نفر از چهار شهر شهرستان لامرد در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کرده اند که در شهر لامرد 97 نفر تایید شدند.

- اسماعیل رستگار در حاشیه اولین جلسه قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن در شهرستان لامرد در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به آخرین وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در لامرد، گفت: اراضی دولتی که قابلیت اجرایی پروژه عظیم مسکن ملی در لامرد دارند را شناسایی کرده ایم.

وی افزود: تاکنون 3 هزار و 940 نفر از چهار شهر شهرستان لامرد در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کرده اند که در لامرد 2 هزار و 836 نفر در علامرودشت 661، اهل 76 و اشکنان 367 نفر هستند.

فرماندار لامرد تصریح کرد: تاکنون در شهر لامرد 97 نفر متقاضی تأیید شده اند و در سایر شهرهای شهرستان لامرد در مرحله ثبت نام اولیه می باشند.

وی یادآور شد: اراضی به صورت واگذاری گروهی ست که به افراد اختصاص پیدا می کند.

فرماندار لامرد در بخش دیگری از سخنان خود به موانع و مشکلات پیش رو همچون عدم توازن در محاسبه عوارض شهرداری و معارض زمین پنج هکتاری (تعاونی مسکن جهاد سازندگی سابق اشاره کرد) و گفت: طرح ملی جهش تولید مسکن در لامرد با قوت و قدرت به کار خود ادامه می دهد.

رستگار تاکید کرد: در شهرهای چاه ورز و خیرگو بدلیل مشخص نبودن محدوده خدماتی هنوز زمین شناسایی نشده که در همین راستا به شهرداران این دو شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3940 نفر در شهرستان لامرد متقاضی مسکن ملی هستند

3940 نفر در شهرستان لامرد متقاضی مسکن ملی هستند