مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 06:552022-01-01بين الملل

قیس الخزعلی، خواستار اشد مجازات عاملان جنایت هولناک «جبله» عراق


دبیرکل عصائب اهل الحق عراق، جنایت هولناک کشته شدن دست کم 20 شهروند عراقی در جبله عراق را بی اعتنایی به خون مردم و سوء استفاده از امکانات و توانمندی های دولت توصیف کرد و خواستار اشد مجازات عاملان آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق، طی پستی در توییتر به جنایت  هولناک کشته شدن 20 شهروند و 6 نیروی پلیس عراقی در منطقه جبله واقع در شمال استان بابل که پنجشنبه شب پیش صورت گرفت، واکنش نشان داد.

وی جنایت بابل را بی اعتنایی به خون مردم و سوء استفاده از امکانات و توانمندی های دولت دانست و خواستار اشد مجازات عاملان آن و افشای حقیقت ماجرا شد.

    دبیر کل عصائب اهل الحق عراق نوشت: جنایت هولناکی که در شهر جبله از توابع استان بابل رخ داد و جان زنان و کودکان بی گناهی را گرفت که هیچ گناهی نداشتند را تنها می توان بی اعتنایی به خون مردم و سوء استفاده از توانایی ها و امکانات دولت و سرویس های امنیتی برای تسویه حساب های شخصی دانست.

وی افزود: وقوع چنین جنایتی  در سایه نظام دموکراتیک، برای بشریت شرم آور است و مصیبت و فاجعه ای به تمام معنا و مایه شرمساری برای همه کسانی است که درباره آن می شنوند و در برابر آن سکوت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیس الخزعلی، خواستار اشد مجازات عاملان جنایت هولناک «جبله» عراق

قیس الخزعلی، خواستار اشد مجازات عاملان جنایت هولناک «جبله» عراق