مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:102022-01-01حوادث

اطفاء حریق مجتمع مسکونی در پردیسان قم


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اطفاء حریق مجتمع مسکونی در پردیسان خبر داد و گفت: از شهروندان خواهش می کنیم هیئت مدیره مجتمع های مسکونی را وادار کنند سیستم های اعلام حریق و امکانات اطفاء حریق را در مجتمع های مسکونی قرار دهند.

- کریمی، ابعاد حریق مجتمع مسکونی در میدان شهدای فردو واقع در پردیسان را تشریح کرد و اظهار داشت: رأس ساعت 7 و 7 دقیقه با اعلام آتش سوزی به مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی شهرداری قم، 7دستگاه خودرو عملیاتی به محل حادثه اعزام شد.

وی علاوه بر 7 دستگاه خودروی عملیاتی بزرگ تجهیزات اعزام شده، سایر تجهیزات را نیز بیان کرد و افزود: علاوه بر 7 دستگاه خودرو عملیاتی، خودروهای نردبان بالابر نیز به همراه 30 آتش نشان به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: با توجه به این که طبقه پنجم دچار حریق شده بود، نیروی های آتش نشان هم از طریق نردبان و هم از طریق راه پله اقدام به لوله کشی کرده و وارد فاز عملیاتی شدند.

وی تصریح کرد: تیم های جستجو ساکنین 48 واحد مسکونی در این بلوک را به صورت تک واحد از محل حادثه خارج کرده و به محل ایمن منتقل کردند، خوشبختانه این حریق مصدوم و فوتی نداشته و به واحدهای مجاور سرایت نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفاء حریق مجتمع مسکونی در پردیسان قم

اطفاء حریق مجتمع مسکونی در پردیسان قم