مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:402022-01-01اجتماعي

آماده باش ستاد مدیریت بحران گراش برای مقابله با سیلاب احتمالی


دستگاه های امدادی شهرستان گراش برای مقابله با سیلاب  در حالت آماده باش هستند.

- از آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران این شه ستان برای مقابله وقوع سیلاب ناشی از باراش شدید باران در بعد از ظهر امروز خبر داد و گفت: مخاطرات و بلایای طبیعی قابل پیش بینی نیست اما با پیشگیری و آمادگی دستگاه ها می توان خسارت های ناشی از حوادث را کاهش داد.

وی با اشاره به اعلام اداره کل هواشناسی فارس مبنی بر بارشهای سیل آسیا در جنوب فارس بیان کرد: تمهیدات لازم برای جلوگیری وقوع بحران اندیشیده شده تا وقوع روان آب و سیلابی شدن مسیل های احتمالی ما را غافلگیر نکند هر چند پاکسازی و لایروبی رودخانه ها و آبروها در دستور کار شهرداری ها و دهیاری ها قرار گرفته است.

رییس ستاد مدیریت بحران فرمانداری گراش بر لزوم آمادگی کامل ماشین آلات و تجهیزات امدادی بخش خصوصی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: مسئولین دستگاه های اجرایی با هماهنگی بخش خصوصی، گروه های جهادی و نیروهای امدادی و سمن ها باید خود را برای سخت ترین شرایط آماده کنند که با مشکل در زمان بحران مواجه نشوند.

غلام پور با اشاره به لایروبی رودخانه های فصلی، بازدید از سدها و بندهای خاکی شهرستان گفت: در زمان باقیمانده نیاز است وضعیت سدها و بندهای خاکی رصد و بررسی شود و در صورت نیاز رودخانه های فصلی لایروبی و اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ستاد مدیریت بحران گراش برای مقابله با سیلاب احتمالی

آماده باش ستاد مدیریت بحران گراش برای مقابله با سیلاب احتمالی