مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:402022-01-01ورزشي

شکست شهرداری در قم


بدمینتون بازان رعد پدافند هوایی قم در یازدهمین هفته رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور تیم صدرنشین شهرداری شهر بابک را برای نخستین بار در این فصل شکست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، 10 هفته متوالی هیچ تیمی نتوانسته بود تیم شهرداری شهر بابک را در مسابقات فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور شکست دهد، اما بدمینتو ن بازان تیم رعد پدافند هوایی قم حریف صدرنشین خود را با رقم زدن نخستین باخت این فصل جریمه کردند.

تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در یازدهمین هفته رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در تالار فرهمند موحد قم برابر شهرداری شهر بابک به میدان رفت و با نتیجه قاطع 4 بر 1 برابر حریف به برتری رسید تا هشتمین پیروزی این فصل را کسب کند و نخستین شکست تیم صدرنشین شهرداری شهر بابک را در کارنامه این تیم به ثبت برساند.

در این مسابقه استارت پیروزی رعد پدافند هوایی قم را محمد پایروند ملی پوش خوش اخلاق این رشته و یکی از چهره های شاخص حال حاضر بدمینتون ایران زد، بازیکنی که آذر ماه امسال عنوان قهرمانی مسابقات برترین های این را کسب کرد و در انفرادی اول مسابقه خانگی هفته یازدهم با شهرداری شهر بابک موفق به شکست ملی پوش مطرح تیم شهرداری یعنی پیام نصراصفهانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست شهرداری در قم

شکست شهرداری در قم