مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:452022-01-01فرهنگي

آیین نکوداشت ملک جهان خزاعی برگزار شد/ رموز ماندگاری 50 ساله


آیین نکوداشت ملک جهان خزاعی طراح صحنه و طراح لباس پیشکسوت سینمای ایران عصر جمعه دهم دی 1400 در سالن سینماتوگراف موزه سینما برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی طراحان فیلم سینمای ایران، آیین نکوداشت ملک جهان خزاعی طراح صحنه و طراح لباس پیشکسوت سینمای ایران، به همت انجمن صنفی طراحان فیلم سینمای ایران، عصر جمعه دهم دی 1400 در سالن سینماتوگراف موزه سینما، با حضور هنرمندان و سینماگران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امیرحسین قدسی مجری، ضمن خیر مقدم به مهمانان از کامیاب امین عشایری رییس هیات مدیره انجمن صنفی طراحان فیلم سینمای ایران دعوت کرد تا با سخنان خود آغازگر مراسم باشد.

کامیاب امین عشایری به نمایندگی از هیات مدیره و اعضای انجمن صنفی طراحان فیلم سینمای ایران پشت تریبون قرار گرفت و ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از حضور اساتید، سینماگران و علاقمندان به طراحی فیلم، افزود: ما در انجمن صنفی طراحان فیلم سینمای ایران مفتخریم مراتب تشکر، قدردانی و تقدیر خود را از هنرمندی به جا آوریم که بدون شک حضورشان در طراحی صحنه و طراحی لباس سینمای ایران غنیمتی ارزشمند بوده و طراحی صحنه و طراحی لباس در سینمای ایران مرهون و مدیون هنر ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نکوداشت ملک جهان خزاعی برگزار شد/ رموز ماندگاری 50 ساله

آیین نکوداشت ملک جهان خزاعی برگزار شد/ رموز ماندگاری 50 ساله