مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:452022-01-01سياسي

زمینه شناسایی سویه «اُمیکرون» در خراسان شمالی فراهم شود


مسئولان  استانی شرایط لازم برای شناسایی سویه امیکرون بیماری کووید 19 در استان را فراهم کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: مسئولان  استانی شرایط لازم برای شناسایی سویه امیکرون بیماری کووید 19 در استان را فراهم کنند.

محمدرضا حسین نژاد 11 دی ماه در ستاد استانی مبارزه با کرونا که صبح امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان ستاد استانی کرونا مکاتبات لازم با ستاد ملی کرونا را برای زمینه سازی شناسایی سویه امیکرون در استان انجام دهند تا بتوانیم در خراسان شمالی این سویه جدید را شناسایی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سرعت انتشار سویه جدید بیماری کرونا چندین برابر سویه های قدیمی است، افزود: شیوع این بیماری در استان و کشور را باید از گذشته جدی تر بگیریم.

وی با گلایه از اینکه جامعه در مقابله با بیماری کرونا دچار عادی انگاری شده است، گفت: رسانه ها تلاش کنند تا حساسیت مردم در خصوص این بیماری افزایش یابد تا با فوتی ها و آسیب های پیک های گذشته روبرو نشویم.

استاندار خراسان شمالی تزریق واکسن کووید 19 را یکی از راه های اساسی مبارزه با این بیماری اعلام کرد و افزود: دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت در خانواده ها می توانند مبلغان تزریق واکسن باشند و مسائل بهداشتی همانند استفاده از ماسک نیز بیشتر از گذشته رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه شناسایی سویه «اُمیکرون» در خراسان شمالی فراهم شود

زمینه شناسایی سویه «اُمیکرون» در خراسان شمالی فراهم شود