مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:552022-01-01سياسي

بودجه 1401 در دستور کار شورای معاونان پژوهشی 14 دانشگاه بزرگ کشور


مدیر کل پژوهش های کاربردی دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری 42 جلسه شورای معاونان پژوهشی دانشگاه های بزرگ کشور گفت: امروز در خصوص اعتبارات پژوهشی 1401 بحث و تبادل نظر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا نقوی امروز در چهل و چهارمین نشست معاونان پژوهشی دانشگاه های بزرگ که در دانشگاه تهران برگزار شد، با ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات و فعالیت های انجام شده در جلسات شورای معاونان پژوهشی دانشگاه های بزرگ، افزود: این جلسات با هدف تبادل نظر و ارائه راهکارهایی برای ارتقای فعالیت های پژوهشی برگزار شده و تاکنون 43 جلسه برگزار شده است.

وی اظهار کرد: در چهل و چهارمین نشست معاونان پژوهشی دانشگاه های بزرگ کشور معاونان پژوهشی 13 دانشگاه حضور یافتند و امسال با اضافه شدن دانشگاه الزهرا به جمع دانشگاه های بزرگ کشور، نمایندگان 14 دانشگاه نظرات خود را ارائه می دهند.

نقوی یادآور شد: در این جلسه معاونان پژوهشی دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، صنعتی شریف، علم و صنعت، علامه طباطبایی، اصفهان، صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد، تربیت مدرس، صنعتی امیرکبیر، خواجه نصیرالدین طوسی و الزهرا حضور دارند.

مدیرکل پژوهش های کاربردی دانشگاه تهران با اشاره به محورهای گفت وگو در جلسات این شورا خاطر نشان کرد: آیین نامه همایش ها، مرجعیت علمی به ویژه در حوزه علوم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1401 در دستور کار شورای معاونان پژوهشی 14 دانشگاه بزرگ کشور

بودجه 1401 در دستور کار شورای معاونان پژوهشی 14 دانشگاه بزرگ کشور