مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 08:052022-01-01سياسي

تاسیس اولین خانه امن اسکان موقت زنان خشونت دیده در یاسوج


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تأسیس نخستین خانه ی امن دختران و بانوان خشونت دیده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نادیا صداقت از تأسیس نخستین خانه ی امن دختران و بانوان خشونت دیده خبر داد.

صداقت اشاره به ضرورت تاسیس این خانه برای زنان آسیب دیده و یا در معرض آسیب گفت: به استناد ماده 10، 21 و 29 قانون اساسی کشور و ماده لایحه قانونی تشکیل خانواده و جایگاه زنان در آن، خانه های امن توسط سازمان بهزیستی کشور برای زنان خشونت دیده و در معرض خشونت در بسیاری از استان ها از جمله استان ما تاسیس شده است.

  صداقت بیان داشت: امیدواریم هیچ زنی مجبور نباشد خانه خود را به هر دلیلی ترک کند اما در همه جوامع زنان در معرض آسیب و خشونت هستند و این خانه ها مامن زنان و دخترانی است که یا توسط دادگاههای خانواده و یا از طریق اورژانس اجتماعی تا نهایی شدن تکلیفشان، به بهزیستی معرفی می شوند.

  مدیرکل امور زنان و خانواده از تلاش های مجموعه سازمان بهزیستی، مدیرکل  معاون اجتماعی، قدردانی کرد و ابراز داشت: دفتر امور زنان و خانواده آماده هر گونه حمایتی است که منجر به بهبود و ارتقاء وضعیت زنان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس اولین خانه امن اسکان موقت زنان خشونت دیده در یاسوج

تاسیس اولین خانه امن اسکان موقت زنان خشونت دیده در یاسوج