مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 08:302022-01-01اقتصادي

مانور طرح نظارتی ویژه کالاهای اساسی در مشهد اجرا شد


رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: در راستای طرح انتزاع وظایف ابلاغی محصولات کشاورزی از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی و با توجه به دستور وزیر جهاد کشاورزی، - طرح نظارتی کالاهای اساسی در دستور کار قرار گرفت که تیم های نظارت بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در قالب تیم های دو نفره با همکاری بسیج اصناف در سطح شهرستان اعزام شدند.

سید علی اکبر نصری در این خصوص اظهار کرد: بازرسی و نظارت بر تمامی محصولات کشاورزی، کالاهای اساسی از جمله مواد غذایی ،پروتیین، لبنیات ، خوراک دام، کود شیمیایی و.

بر اساس قانون انتزاع در زنجیره تولید تا مصرف به جهاد کشاوری واگذار شده است.

وی افزود: کارشناسان نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد و بسیج اصناف در قالب گروه های نظارتی در سراسر شهرستان مشهد مشغول نظارت و بازرسی بر محصولات کشاورزی از تولید کننده، تا عمده و خرده فروش هستند تا کالاها با قیمت مطلوب و بر اساس درصد سود مجاز، در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد عنوان کرد: پیگیری، نظارت و بازرسی بر عملکرد مطلوب فروشندگان و تامین کنندگان مواد غذایی و.

از سطح کلان تا خرد رسالت خطیری است که بر عهده این سازمان قرار گرفته که در چارچوب نظارت بر زنجیره به هم پیوسته امنیت غذایی شامل نظارت بر تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور طرح نظارتی ویژه کالاهای اساسی در مشهد اجرا شد

مانور طرح نظارتی ویژه کالاهای اساسی در مشهد اجرا شد