مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 08:302022-01-01دانش

پور عباس به سازمان سنجش برگشت


با حکم وزیر علوم ، دکتر عبدالرسول پور عباس به عنوان رییس سازمان سنجش آموزش کشور منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی استعفای دکتر ابراهیم خدایی معاون وزیر علوم و رییس سازمان سنجش آموزش کشور از ریاست این سازمان، که صبح امروز با انتشار نامه ای رسمی صورت گرفت، رییس جدید سازمان سنجش آموزش کشور از سوی وزیر علوم منصوب شد.

بر این اساس دکتر عبدالرسول پورعباس استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در سال های 84 تا 88 نیز سابقه سکان داری سازمان سنجش را داشت مجدد با حکم دکتر محمد علی زلفی گل به عنوان رییس جدید این سازمان منصوب شد.

در حکم انتصاب دکتر محمد علی زلفی گل خطاب به دکتر پور عباس آمده است: با توجه به مراتب تعهد، دانش، شایستگی و تجارب ارزنده جناب عالی در آموزش عالی کشور به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و رییس سازمان سنجش آموزش کشور منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، مدیران و کارکنان (یاوران علمی) گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام آموزش عالی ایفا نمایید.

انتظار می رود که با توکل به خداوند متعال، ماموریت ها و وظایف آن سازمان را به شرح ذیل به انجام برسانید: پیگیری اجرای اسناد بالادستی نظام آموزش عالی در حوزه سنجش و پذیرش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پور عباس به سازمان سنجش برگشت

پور عباس به سازمان سنجش برگشت