مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 08:502022-01-01بين الملل

گشت زنی هواپیما های آمریکایی در آسمان بغداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک مقام امنیتی گفت که همزمان با نزدیک شدن به ساعت شروع راهپیمایی میلیونی در محکومیت جنایت فرودگاه بین المللی بغداد، - یک مقام امنیتی گفت: همزمان با نزدیک شدن به ساعت شروع راهپیمایی میلیونی در محکومیت جنایت فرودگاه بین المللی بغداد، هواپیماهای آمریکایی در آسمان پایتخت عراق در حال پرواز و گشت زنی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک مقام امنیتی گفت که همزمان با نزدیک شدن به ساعت شروع راهپیمایی میلیونی در محکومیت جنایت فرودگاه بین المللی بغداد، هواپیما های آمریکایی در آسمان پایتخت عراق در حال پرواز و گشت زنی هستند.

این مقام امنیتی در گفتگو با خبرگزاری المعلومه افزود که یک هواپیمای آمریکایی صبح امروز بر فراز آسمان میدان التحریر (آزادی) در مرکز بغداد که بعداز ظهر شاهد تظاهرات میلیونی محکومیت جنایت ترور و شهادت سرداران شهید سلیمانی و المهندس خواهد بود، به پرواز درآمد.

بر اساس گزارش ها، گشت زنی گسترده هواپیما ها و پهپاد های آمریکایی همچنان بر فراز بغداد به ویژه مناطق مرکزی پایتخت ادامه دارد.

هزاران تظاهرکننده از صبح امروز (شنبه) برای شرکت در راهپیمایی میلیونی بزرگداشت سالگرد شهادت رهبران پیروزی (سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس) و محکومیت جنایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت زنی هواپیما های آمریکایی در آسمان بغداد

گشت زنی هواپیما های آمریکایی در آسمان بغداد