مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:202022-01-01سياسي

کنگره بین المللی بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی برگزار شد


کنگره بین المللی بزرگداشت علامه مصباح یزدی همزمان با نخستین سالگرد آن عالم ربانی در محل مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کنگره بین المللی بزرگداشت علامه مصباح یزدی همزمان با نخستین سالگرد آن عالم ربانی در محل مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام علی مصباح یزدی عضو هیئت امنای مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: برای برپایی این کنگره بین المللی نهادها و افراد بسیاری بدون چشم داشت تلاش کردند و زحمت کشیدند.

وی افزود: مراکز و افرادی که در برگزاری این کنگره همکاری داشتند شامل دفتر مقام معظم رهبری ، شورای عالی حوزه های علمیه، مرکز مدیریت حوزه علمیه، جامعه مدرسین، دبیرخانه مجمع خبرگان رهبری، جامعه المصطفی، وزارت کشور، نیروی انتظامی استان تهران … می شوند که از همه آنها تشکر می کنیم.

در ادامه پروفسور محمد لگنهاوزن استاد فلسفه و اخلاق برای مهمانان برون مرزی به زبان انگلیسی به سخنرانی پرداخت و به شخصیت علمی، اخلاقی و عرفانی مرحوم محمدتقی مصباح یزدی و اقداماتی که ایشان در جهان اسلام انجام داده اند اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی برگزار شد

کنگره بین المللی بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی برگزار شد